Jak využít influencery pro propagaci vaší kavárny

Skutečnost, že 71 % spotřebitelů pravděpodobně koupí produkty nebo služby na základě doporučení na sociálních sítích – v kombinaci s jídlem, které je jednou z nejoblíbenějších kategorií na Instagramu.

Poskytuje kavárníkům skvělou příležitost, jak využít naší lásky k zveřejňování příspěvků (a interakci s) jídlem a pitím. S růstem online kultury jsou sociální média důležitým nástrojem k propagaci vaší kavárny.

Využijte influencery

Síla influencerů neunikla důvtipným společnostem, které se obrátily na influencer marketing, aby rozšířily své podnikání. Výhodou používání influencerů je, že už mají zástupy věrných fanoušků, kteří důvěřují jejich doporučením.

Vzhledem k tomu, že influenceři jsou považováni za spolehlivé zdroje informací, jedno jejich pozitivní slovo o vaší kavárně může znamenat pro vaši firmu skutečný rozdíl.

Vytvořte vhodnou strategii

S důkazy ve prospěch používání influencerů na sociálních sítích k propagaci vaší kavárny se vyplatí vytvořit strategii, jak využít výhod influencer marketingu. Měli byste se důkladně zamyslet nad zahrnutím influencer marketingu do propagačního mixu vašeho podniku, pokud hledáte budování důvěryhodnosti, přilákání nových zákazníků, rozšíření publika.

Vyberte si ty správné influencery

Počet influencerů každým dnem roste. Je důležité, abyste provedli náležitou péči, abyste zjistili, kteří influenceři dosáhnou správných výsledků pro vaši kavárnu. Mezi faktory, které je třeba vzít v úvahu při výběru influencera na sociálních sítích pro propagaci vašeho podniku patří:

  • Úrovně zapojení – Pokud má influencer vysoký počet sledujících, ale získává pouze malé množství zapojení, mělo by to zvednout varovnou vlajku. Někteří lidé si bohužel koupí falešné followery, aby získali status influencera.

  • Hledejte influencera, který získá vysoký počet lajků, komentářů a sdílení, protože to ukazuje, že jejich publikum s nimi a jejich obsahem aktivně komunikuje.

  • Typ obsahu – Budete si chtít vybrat influencera, který zveřejňuje kvalitní obsah ve vztahu k jídlu. To zajistí, že jejich publikum je typ, který chcete přilákat.

Publikováno: 26. 01. 2023

Kategorie: Propagace kavárny

Autor: KafemHolajnova