15 nápadů na příspěvky na sociální sítě kaváren
15 nápadů na příspěvky na sociální sítě kaváren
Zveřejňováním zajímavého a poutavého obsahu můžete přilákat nové zákazníky a zajistit, aby se stávající zákazníci vraceli pro více. Buďte tedy kreativní a začněte sdílet. Sdílejte fotky své kavárny, včetně interiéru, exteriéru a personálu. Uspořádejte soutěž o kávu a dezert zdarma na sociálních sítích a propagujte je pomocí poutavých příspěvků.-
Ukažte nabídku snídaní
Pokud v kavárně podáváte kromě kávy a čaje také chutné pečivo nebo snídaně, nebojte se každé ráno představit lákavou nabídku tohoto menu.
-
Vysvětlete původ vaší kávy
Nabízíte zajímavou kávu? Povězte svým zákazníkům něco o jejím původu či historii. Nezapomeňte na lákavé fotky čerstvých kávových zrn či země původu kávy.
-
Nové a limitované edice produktů
Pokaždé, když máte nový produkt, aktualizujete své menu, představujete nový nápoj, nabízíte sezónní nápoje nebo dokonce měníte kávu, kterou používáte, propagujte to na sociálních sítích.
-
Citáty, gify a memy o kávě
Jako kavárna nemusíte být se svou značkou tak opatrní jako velký podnik. To znamená, že máte oprávnění experimentovat a bavit se! Nebojte se na svých kanálech sdílet gify, memy a citáty související s kávou. Jsou zábavné a poutavé a dají lidem důvod sledovat vaše účty.
-
Videa ze zákulisí
Pravidelné záběry vašeho místa jsou dalším skvělým způsobem, jak předvést svou kavárnu a povzbudit lidi, aby se u vás zastavili! Pokuste se ukázat, jak se váš obchod může líbit různým lidem.
-
Latté art
Kdo by neměl rád trochu latte art? Předvádění šikovné práce vašich baristů je skvělým zdrojem obsahu pro vaše sociální kanály. Zapojte i zákazníky, kteří mohou hlasovat o nejlepší výtvor vašich zaměstnanců.
-
Zábavný obsah s vaším týmem
- Propagujte akce
-
Ankety a otázky
-
Najděte svou mezeru a využijte ji
Co vaše kavárna nabízí, co jinde nenajdete? Možná máte balkonové posezení. Možná sdílíte prostor s knihkupectvím. Možná máte dětskou část, abyste zabavili ty nejmenší. Definujte svou niku, aplikujte ji na své cílové publikum a využijte své místo na sociálních sítích.
-
Představte své zaměstnance
-
Publikování příspěvků z blogu vaší společnosti
Provozuje vaše společnost blog? Dobrým způsobem, jak zvýšit dosah článků, je sdílet je na vlastních sociálních profilech. To je důležitý obsah, protože pochází zevnitř společnosti a vyžaduje hodně práce. Zahrňte další obsah, příběh, úryvek, aby fanoušci věděli, co mohou očekávat, když odkaz navštíví.
-
Sdílejte zajímavý obsah
Tento typ příspěvku je jednoduše o sdílení obsahu ostatních na vašich profilech. Někdy věci, které chcete sdílet s publikem, již byly napsány. Místo toho, abyste trávili čas vytvářením obsáhlého článku, můžete rychle sdílet to, co již bylo napsáno.
-
Různé rady a tipy
Jednoduché texty, grafika „Jak na to“, můžete sdílet pár pro rychlých tipů, o kterých si myslíte, že jsou pro vaše publikum cenné. Mohou to být ověřená řešení problémů, které používáte každý den v souvislosti s přípravou kávy.
-
Charitativní příspěvky
Pokud vaše firma pořádá charitativní akci nebo sbírku, skvělým způsobem, jak šířit povědomí, je sdílení na sociálních sítích.
Publikováno: 26. 01. 2023
Kategorie: nápoje