15 nápadů na příspěvky na sociální sítě kaváren

Sociální média jsou skvělý způsob, jak se spojit se zákazníky a vybudovat si příznivce pro vaši kavárnu. Vytvořením silné prezentace na sociálních sítích se můžete spojit se zákazníky i potenciálními zákazníky, propagovat svou značku a vytvářet rozruch pro vaši firmu.  Zde je několik nápadů na příspěvky na sociálních sítích, jak propagovat vaši kavárnu.

15 nápadů na příspěvky na sociální sítě kaváren

Zveřejňováním zajímavého a poutavého obsahu můžete přilákat nové zákazníky a zajistit, aby se stávající zákazníci vraceli pro více. Buďte tedy kreativní a začněte sdílet. Sdílejte fotky své kavárny, včetně interiéru, exteriéru a personálu. Uspořádejte soutěž o kávu a dezert zdarma na sociálních sítích a propagujte je pomocí poutavých příspěvků.
  1. Ukažte nabídku snídaní

Pokud v kavárně podáváte kromě kávy a čaje také chutné pečivo nebo snídaně, nebojte se každé ráno představit lákavou nabídku tohoto menu.

  1. Vysvětlete původ vaší kávy

Nabízíte zajímavou kávu? Povězte svým zákazníkům něco o jejím původu či historii. Nezapomeňte na lákavé fotky čerstvých kávových zrn či země původu kávy.

  1. Nové a limitované edice produktů

Pokaždé, když máte nový produkt, aktualizujete své menu, představujete nový nápoj, nabízíte sezónní nápoje nebo dokonce měníte kávu, kterou používáte, propagujte to na sociálních sítích.

  1. Citáty, gify a memy o kávě

Jako kavárna nemusíte být se svou značkou tak opatrní jako velký podnik. To znamená, že máte oprávnění experimentovat a bavit se! Nebojte se na svých kanálech sdílet gify, memy a citáty související s kávou. Jsou zábavné a poutavé a dají lidem důvod sledovat vaše účty.

  1. Videa ze zákulisí

Pravidelné záběry vašeho místa jsou dalším skvělým způsobem, jak předvést svou kavárnu a povzbudit lidi, aby se u vás zastavili! Pokuste se ukázat, jak se váš obchod může líbit různým lidem.

  1. Latté art

Kdo by neměl rád trochu latte art? Předvádění šikovné práce vašich baristů je skvělým zdrojem obsahu pro vaše sociální kanály. Zapojte i zákazníky, kteří mohou hlasovat o nejlepší výtvor vašich zaměstnanců.

  1. Zábavný obsah s vaším týmem

Váš tým může být pro váš obchod stejnou atrakcí jako vaše káva a pořádané akce. Prostřednictvím platforem, jako jsou TikTok a Instagram, je můžete nechat dělat zábavná videa, tance a výzvy, které ukazují, jak moc se lidé mohou bavit při návštěvě vaší kavárny.
  1. Propagujte akce
Pokud ve svém podniku pořádáte akce jakéhokoli druhu, je to další skvělý zdroj obsahu! Ujistěte se, že vše, co sdílíte, je vysoce kvalitní, aby lidé viděli, jak skvělá je vaše kavárna.
  1. Ankety a otázky

Toto je další účinný způsob, jak zaujmout publikum na sociálních sítích a nabídnout nějakou hodnotu mimo vaši skvělou kávu. Můžete použít obecné otázky, jako je urovnání debaty o skvělém ananasu na pizze nebo získání cenné zpětné vazby od zákazníků, například jaké sezónní položky by letos v létě chtěli vidět ve vašem menu.
  1. Najděte svou mezeru a využijte ji

Co vaše kavárna nabízí, co jinde nenajdete? Možná máte balkonové posezení. Možná sdílíte prostor s knihkupectvím. Možná máte dětskou část, abyste zabavili ty nejmenší. Definujte svou niku, aplikujte ji na své cílové publikum a využijte své místo na sociálních sítích.

  1. Představte své zaměstnance

Jedná se o jednoduchý nápad na propagaci kavárny na sociálních sítích. Když zákazníci poznají své místní baristy, bude pravděpodobnější, že se vrátí a stráví ve vaší kavárně více času. Budujte komunitu a zákazníci přijdou.
  1. Publikování příspěvků z blogu vaší společnosti

Provozuje vaše společnost blog? Dobrým způsobem, jak zvýšit dosah článků, je sdílet je na vlastních sociálních profilech. To je důležitý obsah, protože pochází zevnitř společnosti a vyžaduje hodně práce. Zahrňte další obsah, příběh, úryvek, aby fanoušci věděli, co mohou očekávat, když odkaz navštíví.

  1. Sdílejte zajímavý obsah

Tento typ příspěvku je jednoduše o sdílení obsahu ostatních na vašich profilech. Někdy věci, které chcete sdílet s publikem, již byly napsány. Místo toho, abyste trávili čas vytvářením obsáhlého článku, můžete rychle sdílet to, co již bylo napsáno.

  1. Různé rady a tipy

Jednoduché texty, grafika „Jak na to“, můžete sdílet pár pro rychlých tipů, o kterých si myslíte, že jsou pro vaše publikum cenné. Mohou to být ověřená řešení problémů, které používáte každý den v souvislosti s přípravou kávy.

  1. Charitativní příspěvky

Pokud vaše firma pořádá charitativní akci nebo sbírku, skvělým způsobem, jak šířit povědomí, je sdílení na sociálních sítích.

Publikováno: 26. 01. 2023

Kategorie: Propagace kavárny

Autor: KafemHolajnova