Jak vytvořit webové stránky pro vaši kavárnu
Kavárny, které ještě nemají vlastní webové stránky, mohou fungovat v centru velkého města a zůstat prakticky bez povšimnutí. Odhaduje se, že až 80 % lidí si kavárnu či restauraci před návštěvou ověří na internetu. Jak ale vybudovat efektivní web pro vaši kavárnu?
Tvorba webu pro kavárnu
Na začátek se vyplatí zaměřit se na základní prvky, které by web kavárny měl obsahovat bez ohledu na to, jaký podnik provozujete. Zde je potřeba zmínit především snadno dohledatelné kontaktní údaje, přehlednou úvodní stránku vybízející k návštěvě a přehledný nápojový, případně jídelní lístek, reference a názory či online objednávky. Poslední kategorie je dnes obzvláště důležitá – lidé hledající možnost objednat si kávu či jídlo s sebou často využívají hromadné portály. Ale vytvoření samostatné online objednávkové služby na vlastním webu výrazně zvyšuje šance na získání nových zákazníků, aniž byste museli investovat do přítomnosti na každém existujícím portálu.
Nápojový/jídelní lístek na webu kavárny
Každý web stravovacího zařízení by měl mít dobře zpracovaný jídelníček a nápojový lístek. Právě toto bude nejnavštěvovanější a nejhledanější podstránkou ze všech. Důležité je, aby nápojový, případně jídelní lístek obsahoval úplný přehled nabídky spolu s cenami a ideálně také zdařilými fotografiemi nápojů a jídel.
Důrazně nedoporučujeme nahrávat fotografii menu dostupného na stolech v restauraci – zpracování menu do formátu, který odpovídá webu, nevyžaduje žádné úsilí a klikání na nekvalitní fotografii, kterou je třeba přiblížit a zvětšit, aby bylo možné ji přečíst každého odradí.
Online objednávková služba
Ačkoliv jste se rozhodli provozovat kavárnu, je i v tomto případě vhodná online objednávková služba, zejména pokud jste v dosahu kanceláří či škol. V případě kvalitních káv, nabídky snídaní či zdravého menu si svou klientelu najdete i na donáškovou službu.
Publikováno: 24. 01. 2023
Kategorie: Propagace kavárny