Jak vytvořit webové stránky pro vaši kavárnu

Kavárny, které ještě nemají vlastní webové stránky, mohou fungovat v centru velkého města a zůstat prakticky bez povšimnutí. Odhaduje se, že až 80 % lidí si kavárnu či restauraci před návštěvou ověří na internetu. Jak ale vybudovat efektivní web pro vaši kavárnu? Tvorba webu pro kavárnu Na začátek se vyplatí...

5 nápadů na sezonní drinky do kaváren pro každé roční období

Vaši nabídku můžete obohatit o sezónní drinky, které vám umožní vyniknout mezi konkurencí. Důležité jsou kvalitní suroviny, zábavné dekorace a také chytlavé názvy. Přinášíme pět tipů na drinky do kavárny pro každé roční období. Zima 1. Káva se skořicí v zimě Skořice je jedno z nejoblíbenějších...

10 tipů jak propagovat kavárnu v roce 2023

Propagovat vaši kavárnu v roce 2023 nemusí být takový oříšek jak se na první pohled zdá. Přinášíme vám 10 tipů jak na to. 1. Vizuální identita kavárny Internet samozřejmě není všechno. Před otevřením kavárny nebo vlastně při zahájení rekonstrukce, by měl být nad vstupními dveřmi umístěna vývěsní štít....

Jak vytvořit podnikatelský plán pro kavárnu?

Pokud si skutečně chcete otevřít svou kavárnu, je prvním a nejdůležitějším krokem připravit si byznys plán. Jednak vám pomůže k finančním prostředkům z banky nebo od investorů a jednak poslouží jako návod, kam chcete se svým nápadem směřovat. Není od věci do něj čas od času nahlédnout i zpětně. Co musí byznys...

Jaké jsou druhy kávy

Káva a její různé druhy podávané v šálku nebo skleničce jsou po ránu pro mnohé nezbytností. Káva se však nerovná kávě. Zejména pokud plánujete otevřít kavárnu, se vyplatí vědět, co se skutečně skrývá pod názvem ristretto nebo lungo, abyste si vybrali svou oblíbenou příchuť a také ji náležitě naservírovali...

Jak vybrat kávu do vaší kavárny

Provozujete kavárnu? Možná právě otevíráte své místo? Výběr kávy do kavárny by měl být promyšlený. Kávu si vybírejte několik týdnů předem. Právě na ní z velké části závisí úspěch vašeho podniku. Metody přípravy kávy Při provozování kavárny musíte být otevření preferencím svých zákazníků. Abyste...

Jak poznat kvalitní kávu

Bez ranní kávy si mnoho z lidí nedokáže představit den. Zachraňuje nás po probdělé noci nebo při mnohahodinové práci. Je příjemný prvek společenských setkání a doplněk mnoha sladkostí. Pro většinu zákazníků je dobrá káva prostě chutná káva, ale rok od roku jejich spotřebitelské povědomí roste a vyhledávají...

Jak otevřít kavárnu

Pokud máte zajímavý nápad a hledáte informace, jak si otevřít vlastní kavárnu, jste na správném místě. Z tohoto textu se dozvíte, co je třeba vzít v úvahu než otevřete kavárnu. Připravte si byznys plán Kavárna – podnikatelský nápad, ale bez solidního finančního zázemí nemá smysl s takovou investicí začínat....

Jak nastavit ceny ve vaší kavárně

Nastavení cen v kavárně je poměrně náročná disciplína. Není to latté přiliš drahé nebo naopak levné? Jste sice v zapadlé uličce, ale máte skutečně kvalitní kávu? Kdo je vaše klientela? Velmi důležitým parametrem je to, kdo je vaše klientela a konkrétní cílová skupina. V zaběhnuté kavárně snadno vidíte, kdo ji...

Jak na věrnostní program ve vaší kavárně

Věrnostní programy se v posledních letech staly jedním z nejúčinnějších marketingových nástrojů. Jak na věrnostní program ve vaší kavárně? Věrnostní program generuje zisk V současné době jsou věrnostní programy většinou online a založené na složitých IT strukturách. To vám umožní navrhnout nástroj pro jakýkoli...